Psykologi...

Ja man kan ibland undra om man är riktigt klok när man sitter med en tjock lunta psykologiböcker och dessutom en hel del på engelska...hmm

Ja det är bara att erkänna...jag är nog inte klok och så är jag fruktansvärt envis!!!

Men vänta liiite....jag vill ha ett jobb där jag jag vet att jag trivs och vill vara och det här är ett sätt att komma dit =))

Och jag tror att jag lämnar mitt politiska engagemang bakom mig efter denna mandatperiod även om jag fått en del förfrågningar...det känns som om min tid ska gå till annat nu! Jag vill ha mitt eget liv tillsammans med barn osv, bli lite egoistisk på ett sätt...

Vill kunna lägga den tiden på mina underbara och mig själv när tid finns...kanske att jag hinner se drömprinsen efter min väg om den tiden prioriteras...el...finns de? Analysera...deeet är jag bra på hahahaha!

Tror jag skulle kunna vinna pris i det! Men om de finns och om en sån skulle uppdagas så skulle jag ge allt men skulle ju inte heller nöja mig med mindre än att få allt tillbaka!! Bra deal va??? hahahaha...och drömma fåår man göra ;))

Nä nu blir det lite mer psykologi och C-uppsats(jaaa, den är inte helt ok än..nä) sen behövs den här lägenheten ett ansiktslyft i form av städning hahaha

I helgen blir det Uppsala för att fira lilla plutten som fyller 25...vaaa 25??? Jag fick ju honom i går...nästan i alla fall!!!

18 år var jag...bodde hemma, pojkvännen utomlands, men det var inte han som var pappan till plutten...honom ville jag inte träffa, han hade gjort sitt...tyckte jag =) Vilka turer, men man kommer igenom även sånt...

Men på natten som lillplutten(som nu är stor) föddes så ändrades en hel del! Pappa i fråga följde med in när  plutten skulle födas, och vi  var tillsammans genom blixtar och dunder och oväder och annat men även solsken i ca 17 år och fick 4 barn till tillsammans, innan vägarna gick åt skilda håll =)
Och nu är han alltså 25 år...skulle vilja snosat den lilla plutten i nacken en gång till som bebis...meeen det går ju inte...
En underbar grabb  gjort sina universitetsstudier, kanon, jobbat extra, bott/bor med sin gulliga Annika och de båda har nu fast jobb, köpt lägenhet och är aktiv å alla sätt och vis i sitt Uppsala.

Älskar verkligen mina barn men det går lite för fort för dem att bli stora...snart fyller de andra 20, 18, 16 och 13...hjääälp hahahahah

Det kanske är jag som behöver lite psykologihjälp eg ;))) En liten sak till....tänk att få bli miljonär och kunna få hjälpa sina barn med studiemedel och allt annat...vilken dröm :))

Ha en underbar dag

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0