Lite nytt =)

Tisdagkväll...lite otålig i kroppen och vet att jag vaknar alldeles för tidigt i morgon! Helt plötsligt!

Dels pga järnmedicinen som jag äntligen börjat med och det skulle jag gjort för längesen eg men sen är det annat som spelar in och det är ju sånt man inte kommer ifrån i livet...=))

I morgon blir det justering av protokoll lite städ sen bowling och bandy...tror jag, om vi hinner allt.

Paulo är lite vissen emellan varven igen och det är inte kul alls!!! Torsd blir det lite provtagningar och ett läkarbesök på Hab...till en ny doktor igen...det är INTE kul!!!

Nä det är bra att vi har Carl Lindgren att luta oss på =) och att lita till och vi ska ju dit lite längre fram! förhoppningsvis blir vi lite klokare då...eller...nja inte sååå troligt ;))

Nu längtar jag bara tills mina grejor från telia kommer så jag kan lägga in lite kort osv igen och så att det funkar att skriva när lusten faller på och det gör den ju dessvärre inte sååå ofta hahahaha=)

Igår var första dagen som Zippo var helt rumsren och i dag med förutom en liiiiten pöl JAAAA!!!!

Äntligen =)) Kanske kanske kanske jag kan börja hoppas på min lilla kaxiga hund som skäller och morrar på alla stora hundar och tror att han äger världen, vet inte vem han är likt!!

Han är i alla fall världens sötaste =)

Nu tror jag att jag ska ge mig för inspirationen vill inte infinna sig riktigt i kväll

Godnatt på er alla och kramar

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0