Besviken...ja =/

Hej på er!

Nu är det längesen jag skrev igen och det är pga at jag haft rätt fult upp och att min hjärna gått på högvarv...den lilla som finns =))

Vissa perioder funderar jag mycket(anagligen gör de flesta det)på både arbete, ekonomi, barn, kärlek..ja typ ALLT.

Vissa saker är jobbigare än andra så klart.

I bland får man besked som man INTE vill ha och inte kan ta emot utan att drabbas av någon panikartad känsla...

Just nu känns det lite så i mig med lite olika saker.

Jag kommer så klart att ta mig genom dem...inte runt, vill inte smita för det biter en i baken senare...Jag har varit igenom bra mycket tuffare saker än detta!

Men när man sätter sig för något och ändå någonstans tror att ja, nu, nu fixar det sig så blir besvikelsen sååå fruktansvärt hård.

Undanflykter och lögner och jag börjar fundera på hur många som eg är ärliga i sina handlingar och även ord...

Ja, i bland får man bara nog. Jag blir sååå fruktansvärt besviken på konflikträdda människor.

Men nu ska här bli målplanering mot högre bättre mål. Konkreta! Och musiken och skapande i bild, form och ord bör ingå för att jag ska få mina uttrycksmöjlighete

När saker grusas så upptäcker jag hur bräcklig jag fortfarande är vid olika händelser och det blir rejäla flashbacks...jag som trodde jag hade bearbetat det hela så att jag kunde ta en hel del...men INTE...

Då kommer tårarna och jag nästan letar saker som triggar mina tårar...vet egentligen inte hur jag på riktigt känner inför situationen...bara att nåt rämnar...

"Bearbetning"och att använda det som finns i mig och att verkligen göra det jag mår bra av och vill  göra ska så klar ingå i PLAN...jag haar en plan =))eller flera.

Det kommer säkert mer som vill ut och bör få komma ut, annars kanske jag biiiter nån benet (som lill MY säger....just nu känner jag mig som henne)

Nu ska jag och min underbara vän ut ett tag =))

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0