Söndagkväll

Söndagkväll redan...oj va fort den här helgen gick! På fred var jag ner till Bollnäs och hämtade Angi vid tåget och sen hem, i väg med Patricia och så åkte jag Paulo och angi i väg och åt.Patricia skulle på kalas och sovaöverkväll. Angis kompisar kom hem till oss så det blev full fart härhemma och det är alltid lika kul.

Under dagen pratade jag med Z om vårt lilla nytillskott som ska komma till familjen....rättare sagt i slutet av oktober.
Gud va kul det ska bli! Helt klart så blir det ju en massa nattvak osv igen och det var ju ngr år sen jag höll på med det på det sättet, även om jag är härdad att sova minimalt. Jodå det kommer att gå bra och jag gruvar mig inte spec mycket =)) Längtar riktigt mycket. Äntligen ska vi bli med hund i min numera lilla familj(den som bor hemma alltså, min riktiga familj är ju fortfarande lika stor =) och tur är väl det).

En liten liten kille anländer näst sista helgen i oktober, en mycket liten kille...jag som trodde jag skulle ha en stor hund den dag jag skaffade mig en hund, men har kommit fram till att det här blir otroligt bra till att börja med, det kan tänkas att det blir fler och större längre fram =)).

I går kväll hade jag en kul danskväll på Tuppens nystart med mina härliga vänner och har i dag lite träningsvärk nästan och det är ju bra, visar ju på att jag dansade mycket ialla fall...eller så visar det på en mycket otränad kropp...=))hahaha nästa tur dit blir den 31 okt på Highlights, härligt och hoppas på mycket folk då med =)

Veckans funderingar...en del saker blir man inte klok på...hur många håller sig till sanningen och är ärliga i sina handlingar och tar ansvar för dem...och jodå de flesta i min omgivning gör det, det är jag helt övertygad om =))men ibland råkar man på en del som sätter spår genom sina lögner och andra tråkiga saker och det gör att man blir riktigt rädd för många saker...

Skulle sååå gärna få känna mer trygghet och glädje varje dag...jag brukar le för det mesta ( tror jag)men ibland tar leendet slut(i alla fall inuti) och det vill jag inte att det gör....


Nu blir det bädden inför en relativt fylld vecka, även om det kunde fått plats lite till =)

Godnatt på er alla med inriktning på en riktigt äkta "gladvecka"



Kommentarer
Postat av: Sandra

2009-09-28 @ 16:25:46
URL: http://s'
Postat av: Sandra

Så klart sätter sådant man är med om spår, djupa spår till och med. Människor ljuger, är otrogna, undanhåller saker av feghet. Men vet du Agneta, du är för härlig för att du ska låta dig begänsas av andras misstag och dumhet! Rädslor har vi nog alla, varesig vi blivit tilltufsade av livet och människorna i det, men det vi har att göra är att välja, antingen låter vi rädslorna styra och livet blir där efter, en inhängnad. Eller så tar vi kommandot, för vi har ju alla absolut makt över våra egna liv och hur vi reagerar och agerar, och så kickar vi ass med rädslorna! Man behöver ju inte göra allt på en gång, men ofta är det rätt skönt bara en där medvetenheten om att vi faktiskt har möjligheten att gå emot våra rädslor OM vi VILL. Kramar söta du!

2009-09-28 @ 16:31:21
URL: http://shoeavalanche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0