Måndag fm...

Nu skulle jag ha varit klar med ganska många saker...men det är jag INTE. En dålig start på veckan det här...börja med att slarva med diciplinen...inte bra alls. Har i alla fall suttit och lyssnat på musik och det var nödvändigt och kul eftersom jag ska plugga in ngr nya sånger till lite olika uppdrag så heeelt slarvig har jag inte varit! Men det är ju sååå lätt att fastna i musikens värld när man börjar på och så är jag så blödig, bara gråter vid vissa sånger, el snarare texter som är kombinerad med härlig musik. Nu ska jag sätta fart och göra det som jag bara ska hinna innan P är hemma igen för då blir det fokus på honom. I morgon kommer de i alla fall och hämtar sängen så det blir lite lättare att hålla ordning och nu måste jag få fast dörrarna ordentligt på garderoben. Har sovit minimalt i natt för P hade ingen lust att slappna av och somna så ögona svider lite nu hahaha, hoppas den här natten bjuder på lite mer lugn.Pat är i Falun på stud.resa med skolan till Koppargruvan så på em har hon nog mycket att återge =)), det brukar vara så i alla fall om nåt hänt, hon är pratglad gogumman min =) 12 ska jag på lunch och det är nog bra det annars är det lätt att maten glöms bort när man är hemma och är själv... Ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0