Fredag igen...

Ja då var det fredag igen och barnen har åkt till skolan och sen till sin pappa...nä, jag kommernog aaaldrig att vänja mig vid att de inte är hos mig hela tiden. Det är inte många fredagar som har varit tårfria innan man övertalat sig själv att stoppa dem, men så är det i alla fall.

Bandyhelg i byn och den började igår kväll. Paulo var sååå lycklig för att Magnus "Kuben" spelade, de har ju ett förflutet tillsammans och han har just nu smält att han inte jobbar med honom längre men att han kan titta på honom på matcherna hahaha.

Han skrek och jublade " Maaagnuuus"varje gång nåt hände på plan så mer exhalterad supporter får man nog leta efter hahaha.

Den här helgen blir det antagligen mer bandy för min del, men skulle eg velat gjort nåt helt annat...men i bland blir det inte riktigt som man funderat och planerat och då får man hitta på nåt annat som är kul och uppiggande och det tycker jag bandy är.

Hoppas att de ringer och säger att mina garderober har kommit så att jag kan få iordning lägenheten igen eftersom min gamla gick sönder...

C-uppsatsen börjar ta form och nu ska jag försöka leta efter några till bra vetenskapliga artiklar så ska den nog strax va klar och kunna skickas in..skönt! Då får jag min efterlängtade examen nån gång =))

Nu ska jag göra mig klar och sen blir det till biblioteket ett tag och sen skriva och skriva så får vi se hur helgen utvecklar sig....kanske kanske kan det bli nåt spännande möte någonstans, någongång...man vet ju aldrig vad livet har i bagaget =))) ok lite vet man kanske hahaha



Kram på er alla och ha en riktig skötomerallahelg

 (tror inte jag skriver mer i helgen men man vet ju aldrig med mig haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0