Snart helg igen...

Meeen va det går fort, med veckorna alltså... I alla fall så kom mina sänghämtare och två var de till antalet å...tur!!! Nu är sängen borta och det är inte mycket kvar att få till inne i sovrummet nu, skönt, riktigt skönt ska det bli. Nedräkning av dagar till den stora dagen(valphämtning...i slutet av okt hahaha) har påbörjats och i går var jag i väg och införskaffade nödvändiga prylar för ändamålet =) dyrt men kul! Riktigt lika kul är det inte med tänder...ont kan det vara och dyrt är det! Har fått kostnadsförslag på den uttuggade tanden och det andra som var nödvändigt att åtgärdas efter år av konstiga beslut...dragningar av tänder (iofs pga av att jag inte tyckte att jag hade råd att rotfylla dem då så nu blir det dyrt på riktigt...). Tänk på det om ni så mycket som funderar på dragning av tänder...ni kan behöva ha även de bakre tänderna för fastsättning av brygga...alltså inte till båten nu för den har ni ändå inte råd att köpa när ni väl gjort dessa bryggor =). Tack tandvårdsgarantin för att ni finns =)) för nu nu blev det bara ca 12 000 i stället för över 30 000, skööönt va hahaha. Tur att vi sparat pengar till valpen och dess omkostnader redan och skönt att jag får tillbaka på skatten i dec. Men jag kommer att få fiiiina tänder där bak i alla fall...ja alltså där bak i munnen...nån annanstans i nån bak vill jag inte för allt i världen ha ngr tänder hahaha. Nu ska jag baka lite, skriva lite till på uppsatsen som faktiskt inom kort är klar =)) skööönt! Skulle behöva röja lite här och tror jag ska försöka hinna det i kväll när knodden lagt sig. Skulle ha övning i helgen inför julkonserten som jag, Nina Lena och Isabell ska ha, men jag har blivit hes och har nästan ingen röst kvar...känt mig hängig har jag också gjort så det blir ingen övning för min del i helgen, det blir vila på ett eller annat sätt! Längtar till rösten är tillbaka och till jag får min nya Celine Dion bok med låtar inriktade på barn, tack E.Blom för tipset av sånger för de äääär helt underbara =) Hej med er, hörs nog i morrn igen el i kväll rent av =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0