Kvällen före dammluckan öppnas =)

Hej hej! Jag kom just på att jag inte hade varit in här och skrivit nåt idag. Jag har nämligen börjat blogga på pointblogg.se och man får ju inte bara kopiera rakt av och så skulle jag in och skriva här och dååå ringde fonen så det blev helt enkelt bortglömt...ve och fasa!!! Jag längtar till i morgon när barnen kommer igen och så längtar jag till V43 på runt helgtid...då kan ni ta en tur förbi stationshuset i Edsbyn och där får ni antagligen se en människa i pyamasbyxor el plyschdress, yrande och vandrande med en liten tuss vid fötterna el i famnen i färd med att göra det lilla lilla livet rumsrent... Jag får väl förvarna busschaufförerna så att de inte blir totalchockad av galenpannan som irrar runt i sömnen hahaha...nä då eg är jag ju som skapt för att ha hund. Jag som nästan inte sovit mer än fyra-fem tim per natt under 15 års tid, ok de veckor som kidsen är hos sin pappa kan det hända att jag går i dvala nån helg i bland, men det är inte spec ofta så en liten valp ska jag nog klara =)) kul ska det bli i alla fall, det fååår vara jobbigt! Nu ska jag försöka att krypa ner i den goa sängen...ok lite ensamt är det emellan varven...undra hur det skulle vara att ha nån att dela sängen med och hur skulle det kännas på morgonen...trångt kanske hahaha, jag är ju lite bortskämd med utrymme efter alla år. Ok Paulo har ju ständigt kommit över till mig fram till för nån vecka sen, vid rumbytet, men det är ju en heeelt annan sak. Jaja nog om såna funderingar, nu är det som det är och jag vet ärligt talat inte om det blir nån ändring på det heller...drömprinsen lyser...med sin frånvaro, verkar inte bättre faktiskt!!! Sov gott och ha en bra fredag =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0