Jaha då var det lördag =)

Lördagskväll och lugnt och skönt...nä det stämmer verkligen inte, jo att det är lugnt men skööönt..näää!!! Skulle vilja ha full fart hela tiden, mer eller mindre i alla fall. Det finns alltid nåt att göra egentligen, spec när man har barn eftersom det hela tiden blir tillrört och man kan alltid baka el laga mat osv till den vecka de är här men HUR KUL är det då? Ja i dag är en sån dag när jag är less på det mesta...väntan...jaaa denna väntan! Jag tänker inte sitta och vänta på nåt någon gång mer. Varje minut som jag väntar är en bortslösad minut och livet är för kort...jag känner för min del att jag inte har råd med att vänta bort mitt liv. Ok lugn och ro som är skön är underbar...tystnad som är skön tystnad är underbar men det är när det inte upplevs som skönt som det blir slöseri av tid med väntan och tystnad... Mitt liv, ja jag vill att mitt liv ska vara fyllt av just liv på alla sätt och vis =)och ett bättre sätt...Men det är skönt att känna att det är mitt ansvar att göra just dessa saker, ingen kan göra det åt mig, ingen kan göra det åt någon annan! Vi är skyldiga oss själva att ordna våra liv så att vi mår så bra som vi bara kan göra och att fylla våra liv med människor och aktiviteter som just vi mår bra av! Vi kan aldrig skylla på någon annan när det gäller oss själva även om det är lätt att göra så i många situationer, men det är viktigt hur vi gör våra val i våra situationer =) Nä nu har jag tömt mig på lite funderingar och känslor så nu ska jag göra klart det som jag vill bli klar med och över i kväll =)) Ha en trevlig kväll och resterande helg Kram

Kommentarer
Postat av: Kenth Andersson

Hej! Vilken trevlig blogg du har! Har precis lagt FB-kontot i vila, tar så mycket tid tycker jag! Får hälsa på folk på såna här ställen istället, Ha de så gott! Kram/Kenth

2009-10-28 @ 05:14:11
Postat av: Agneta

Hej och tack för titten =) ska ta tag i skrivandet igen efter ett litet uppehåll. Och ja, fb kan sno mycket tid, man får begränsa sin tid noggrant...Ha det så bra själv. Kram Agneta

2009-11-08 @ 13:06:37
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0