Det är måndagmorgon...el fm rättare sagt =)

Kaffe...mmm tänk va gott det är!
Och att dricka ur goda muggar gör att det blir pricken över i....här bild på ett par som jag köpte i somras i Freluga i en mysig affär där de säljer en del hantverk och mitt emot stället finns ett hääärligt café.
Dessutom finns det en till jättemysig butik i det lilla samhället och så klart alla konserter somanordnas där. Det är där det händer sommartid hahaha.

Men en latte....det ska drickas så här.......





Underbart och gott, men, men inte föööör många....då får promenaderna bli både många och långa haha. Nu blev det lite rimstudio...och snart är vi där, då vi ska börja rimma till våra julklappar mmmm, mysigt med jul.

I går blev det bad av lilla Zippo och i dag kloklipp och hårklipp...meeen vilken valp, han var helt otrolig, visst han var lite halvtrött. Det går ju inte att köra i gång när pirajatänderna är som vildast, men ändå...och så här trött och lycklig blir man efter bad och att ha torkats med varm och go fön =)

På em i dag ska lillvännen avmaskas, tänk va mycket de små liven får va med om!

Nu ska jag göra ett pluggryck igen, duscha, äta en god sopplunch på Pingstkyrkan i Edsbyn....deras soppa är underbar och värd all reklam, för att inte tala om mackorna till mmm.

Nu kan jag ju äta lite bättre igen, för nu har jag fixat en del av tänderna som skulle ordnas, det blir dyrt men det är värt varenda liten krona....

På em i dag ska jag plugga ett tag, men jag ska också försöka få till mitt sovrum lite mer och fixa lite med fika osv inför morgondagen då tjejgänget ska ha filmkväll här, myyys =)

Tänk va kul det blev att skriva nu när det ser roligare ut...Tack Calle för tipset och påpekan...jag är bet när det gäller datorer och inställningar, men det var inte alls svårt att fixa, och helt plötsligt öppnades en annan värld i och med att det var såååå mycket enklare att använda bilder.

Sooom jag har tragglat, ville ju ha visat ngr förut men de kommer så småningom =)



Ha en underbar måndag i höstrusket

Kram Agneta


Kommentarer
Postat av: zabina nelson

SÖT NÄR HAN SOVER RÄTT AV DEJ ATT PILLA Å FIXA NÄR HAN ÄR LITE SLÖ...KANSKE JAG FÅR EN KURS MED DEJ Å DATAREN FÖR DET MED BILDER Å TRIX KAN JAG EJ OBILDBAR SÄGER MIN OMGIVNING OM DETTA....

Z

2009-11-16 @ 11:42:00
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Ja, måste ju passa på när han är lite trött så man kan fixa lite utan tänder...=)).Obildbar tror jag då rakt inte att du är, men jag tror du ska ha nån som kan liiite mer än jag hahaha...i dag har jag försökt laddat in en till bild på Facebook i flera omgångar...men det gååår inte. Så rätt som det är så har man fått till det...men, jag vet inte alltid huuur jag gjort =))



Kram Agneta

2009-11-16 @ 14:23:51
URL: http://stinsan.blogg.se/
Postat av: zabina nelson

Som vanligt då med datorer man begriper inget..

skit väder här i dag å..blir så trött på det

gör nu lite läxor så du får din examen...

z

2009-11-17 @ 09:20:31
URL: http://wiggo.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0