Pluggat hela dagen

Klev upp vid sjutiden och kollade av mail osv och sen åt jag frukost och läste tidningen. Hoppade över promenaden på morgonen i dag för jag kände att jag var tvungen att komma i gång med skolarb snabbt som attan.
Att det kan vara så jobbigt att komma igång att skriva om nåt som jag tycker är jätteintressant och ändå känns det som om varje ord måste fööödas fram, hoppas att jag inte är lika trög i starten i nästa arbete =)).
 Arbetet vi skulle lämna in i dag skulle handla om " Varför människor använder alkohol och droger" utifrån våra egna funderingar med litteraturen som stöd.
Satt i alla fall från halvåtta i morse till sex i kväll med ett lunchuppehåll mitt på dagen så jag kom nyss hem från en välbehövlig promenad och har nyss tjafsat med mitt ex, tråkigt men sant. Inte vet jag om han är inne i nåt nu och jag trött och slut så jag tål inte vad som helst i dag faktiskt...i och för sig har det varit lugnt länge nu så det var väl inte så konstigt att det brakade en sväng. Så nu har jag ont i magen, vet aldrig vilken följden blir efter sånt här. Så nu blir det inte mer skrivet i kväll.
Nu ska jag koka kaffe och försöka att ta det lite lugnt en strund och så hoppas jag att jag kommer i säng tidigt i kväll.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0