Ny dag nya uppdrag =))

Så var morgon bestyren klara, började med att kliva upp och sätta på kaffet vid 06.00 och tände lite ljus, hämtade tidningen och sen började jag att väcka barnen, kan va vissa problem med att få ögona att öppna sig så här på morgonen...sen blev det frukost med tända ljus, det är ju fördelen när det är mörkt på morgonen, just att det blir så mysigt, sen var det toalett med allt vad det innebär och vid 7.40 kom Paulos taxi, sen skjutsade jag Patricia till skolan vid 8.00, Mich hade sovmorgon.
I dag ska jag försöka hinna bli så klar som möjligt med skolarbetet medan barnen är på skolan.  Men först jobbar jag med annat på förmiddagen ett tag, har en begravning som jag ska i väg och sjunga på kl 10.00 så nu är det fokus på den så att de som har bokat mig får ut så mycket som möjligt av det jag levererar. I dag är det Han har öppnat pärleporten och När du går över floden som är beställd, så skolan får vänta till efter 11 nån gång, sen tar det en stund att samla sig efter begravningen också.
På eftermiddagen måste jag kolla jacka åt Paulo och lite vanatar och mössor för helt plötsligt (lika varje år tror jag =))) så har det blivit kallt och vant och mössförådet måste  fyllas på för nu börjar säsongen där vantar och mössor glöms både här och där hahaha.
Patricia fick nyligen en ny kappa och stövlar som var sååå fina och vi var ut och tog ngr kort på henne och Paulo i höstens alla färger.
Nån gång ska jag försöka mig på att lägga ut lite kort men har sån dålig digitalkamera så det får vänta tills ny är inköpt.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar och åka till kyrkan för ett tag.
På återseende =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0