Hemma igen!

Då var bowling, pizza och fika avklarat och nu är det duschning, nagelvård och insmörjning som gäller för Paulo innan det blir lite TV och sänggående med högläsning.
Ska försöka hinna röja lite innan jag lägger mig men det beror på om mannen med stort P somnar vilket inte alls är sååå jättevanligt. Han tillbringar i bland ganska många timmar vaken eller halvvaken gungande fram och tillbaka låtande som en mistlur som tappat lite av sin styrka...=))
 Men jag glömde att presentera ngr av de vänner som kommer att förekomma med jämna mellanrum och det är med all säkerhet min väninna Ingrid och hennes sambo och barn, sen har jag några andra som brukar finnas där och som också betyder mycket för mig, svårt att nämna alla vid namn så här i början, men håll utkik för de kommer att synas.
I alla fall så klådde Paulo oss andra i bowlingen i kväll. Vi som var väg var jag, Patricia och hennes kompis Josefin och så Paulo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0