Helg fylld med fart och fläkt

Ja då var det lördag igen och en massa saker har hänt och ska hända...Fredag sa bara poff och så var den slut. Först åkte jag på begravning strax före 9.00 och jag var hemma vid 11.00 igen. När jag kom hem så ringde jag Birgitta och fick mobilnumret till Caisa så jag kunde få tag i henne ang audiion, ringde henne och sen ringde jag några fler och kollade om de skulle hänga på men men det är svårt att få människor att våga lyfta vingarna och det förstår jag om nån, men man ska ju inte sluta fråga av den anledningen, det tog ju 42 år för mig att till slut inse vem jag är...eller åtminstone en liten bit av mig själv för jag är ju inte klar, det blir man aldrig=)). Pratade med min syster som peppade mig till audition och sen kom Ingrid en sväng också.
Igår fick jag reda på att Paulo hade blivit rejält riven i taxin på väg till skolan och det var inte första gången, han var jätteledsen när han kom in till skolan och han som aaaldrig gråter nästan så han kände sig nog riktigt tilltyglad. Så jag ringde vår taxisamordnare och pratade och fixade och han lovade att han skulle kolla det här. Sen ringde Svante från skolan och vi pratade om det här men sen ringde taxisamordnaren och talade om att Steve (Paulos älskade taxichaufför)hade kommit på en lösning som vi ska prova på tills vidare så får vi se och hoppas att den funkar.
När det var klart så kom Patricia hem el rättare sagt så åkte jag och hämtde henne eftersom det regnade ute. Så det blev nästan inget pluggat i dag...inte bra men men. Vid 14 kom Paulo hem till mig efter att spenderat dagen med sin pappa på olika saker (han hade stannat hemma från skolan). Sen kom Michélle hem och så åt vi mat tidigt i dag eftersom nästan alla skull hitta på nåt i dag.
Patricia skulle på handbollsträning och direkt till ett High school musical party efter det, och jag skulle på audition och Paulo och Michelle skulle ut på promenad osv, Angelina är kvar i Ljusdal för Dexcupen är i helgen ok den heter inte det numer men jag kallar den för det i alla fall =). I dag sitter Michelle med högskoleprov och jag ska på buggkurs, Patricia ska i väg på handboll och mormor kommer hit och myser med Paulo under tiden sen blir det mat och myskväll för hela slanten, för aktiviter hinner vi med till veckan då det äntligen är höstlov.
På återseende Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag bara hoppas och ber att jag är lika vacker som dig när jag är 42, då kan jag bara längta :)! Kramar

2008-11-26 @ 19:39:55
URL: http://mintyphundrade.blogg.se/
Postat av: Agneta

Men va du är snäll =)) Va glad jag blir. Taaack!! Du kommer att vara såååå vacker när du är 42 jag lovar =)) Kram tillbaka

2008-12-01 @ 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0