Ja det ...

Ja det var ju ett tag sen jag skrev i min blogg, det har varit lite mycket nu =)). I helgen var jag i väg och hjäpte till vid flytten för Emil och Annika  och det gick otroligt snabbt och bra. Meeen vilken fin lägenhet de har nu och de får sååå finte där, känns verkligen jätteroligt.
På söndagen åkte jag hem igen och tittade på de mysiga mammorna och jag hoppas det blir Rickard för Anettes del, annars tror jag att jag tar honom haha.
Sen försökte jag att kolla lite sånger till den andra körslagetauditionen på måndag em kl 16.00.
Måndagen läste jag faktiskt ut den engelska boken trors att jag var lite splittrad i tankarna och nervös, vid 15 tiden bar det av till Bollnäs med två stopp med upphämtning av två jättehärliga personer. När vi kom fram ringlade kön lång väg redan så det blev till att vänta, inte så länge men tillräckligt för att bli iskall i alla fall hahaha. Tänk vad man utsätter sig för och detta var ju inte nog och allt. Så blev det väntan inomhus en stund och så blev det sång för Hanna och så ett kanske som såååå många andra och så väntan igen...så en utgallring och jaaa där gick jag vidare i alla fall men vid sista utgallringen så blev det stopp. I 10 timmar väntade en heeeeeel hög med vuxna människor på att få veta hur det gått osv och dessutom så tyckte många av oss att det var jättejobbigt att stå inför nån och sjunga på det här sättet och ändå så utsätter man sig för det, vi är inte kloka tror jag, men kuuul var det ändå och det hade säkert varit otroligt kul att va med, det enda som är skönt nu är att jag slipper planera in alla träffar och resor som skulle ha blivit om man kommit med.
Teamet som höll i allting var otroligt trevlig och spec killen som hela tiden tjeckade av hur allt var inte i "väntans rummet" och han var rätt snygg också hahaha så vi hade nåt att titta på under tiden =)). Det sjöngs en heeel del därinne och det var riktigt kul, samtidigt som man träffade många trevliga människor. Jag var hemma vid halvtre i natt så i dag är jag lite mööör. Egentligen skulle jag följt med min kompis till tandläkaren i Gävle i dag kl 7.00 men vägen gick inte att köra på då för det var sååå halt så vi fick ställa in så då gick jag och sov en timme till faktiskt. Nu har jag pluggat och ska i väg på lunch en sväng och sen blir det plugg igen. Kram på er nu avslöjade jag vad det var jag va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0