Plugg, plugg och åter plugg =))

Ja jag var ju i väg på Tomas Andersson Wij i lördags och det blev väl en helt ok kväll med pizza som avslut mitt i natten som intogs UTE i minusgrader, det är inte helt vanligt att ag gör sånt...inte nu längre i alla fall förut var det ju alltid en tufing på Pelles innan man hittade på nåt eller gick hem och det var då..då för längesen när Pelles gatukök var ett gatukök och inte en heeeel matservering. Sen bar det av nånstan och så tittade vi på Macahans el hur det nu stavades..Luke mmmmm hahaha ja det var en del bilturer också för den delen och så nån timme hängande på byn el en hel del timmar om jag ska va ärlig och så RIA så klart. Vi har ju ett nytt RIA numer och ag tror vi kan hitta nästan exakt samma människor där nu som då, nästan i alla fall med några tillskott och några har u faktiskt klarat resan och tillbringar ingen tid där alls längre.
Det gör inte jag heller direkt, har bara varit dit nån gång...Majvor och Ivan är u inte där så det är liksom inte riktigt samma sak och så är jag ju ett par år äldre el så.....särskit eller så.
I går var jag till Ljusdal på utvecklingssamtal och sen provade jag en kappa på en affär där som var skitsnygg, ag köpte den inte..nu ångrar jag mig, typiskt mig.
Angelina och jag gick och åt på en mysig resturang i den gamla delen av köpingen, men vilken god mat vi fick. Marinerad oxfilé med pasta och rödchilisås, men hur god som helst och Angi tog filé och strips som var lika gott. Väl hemma igen var det bara att plugga och det håller jag på med än med uppehåll för sömn och matintag.
Tyvärr fortsätter det även i morgon och lite på torsdag men då måste jag hinna fixa fika och sista presenterna till snörpan..Patricia alltså för på fredag blir det släktkalas med stark linssoppa med nybakt bröd och sen fika och jag ska ha tenta först mellan 8-13 så det är ju bra om det mesta är färdigt.
På lördag ska hon ha kalas för sina kompisar så det blir kalashelg och tydligen ska vi försöka klämma in lite handboll också  =))hur det nu ska gå till men men, vi har gjort det förr, klämt in det omöjliga alltså.

Tack och hej  och ha det så bra, nu måste jag tillbaka till böckernas värld =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0