Godnatt på er =)

Hon väljer nog rätt...tur för henne synd om Magen och otur för mig...då blev jag utan igen =)).
Men va jag slarvar när jag skriver, stavar fel och sätter ihop två ord, jag ska skärpa mig...jag lovar, ska försöka i alla fall. I morgon ska jag plugga, släpa ut två soffor plus ett TUNGT stenbord och städa rummet med ALLT vad det innebär för på tisdag kommer nya möbler =)) äntligen börjar det likna nåt. Sen måste jag bestämma mig för tre sånger att repa för den ännu hemliga anledningen,  plus ngr julsånger till julaftonskvällen då jag och ngr el ngn (är ej riktigt klart hur många som vill va med)av mina barn ska sjunga på midnattsmässan på Sankt Olofs, spännande och kul.
Skulle behöva en lista eg, kanske ska göra en sån.

Godnatt nu för det är dax att sova, risk finns att uppvakningstiden i morrn blir vid ca fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0