Våååår =)

Snart smäller det till och så blir det vår...Soliga dagar med takdropp mmm!!!

Längtar efter känslorna som bara ploppar upp på de soliga vårdagarna, bara för att solen behagar titta fram nästan.

Önskar och längtar och hoppas...NUU

Livet är som livet är och i bland spelar det oss små och stora spratt. Kan vara jobbiga spratt i bland och roliga så klart i bland =)

Just nu skulle jag vilja att livet inte alls spelade nåt spratt överhuvudtaget för jag vill ha en trygg skön känsla i heeela mig, inte i en liten del...näää i hela mig!

Har haft tillräckligt med otrygghet och konstlade situationer i mitt liv. Trodde nog att jag kommit dit igen, men nja, det är kanske inte alltid som man trott och tror alla gånger, tyvärr. Vi kan framför allt ha olika inställningar hur vi tänker oss att livet ska se ut och hur vi vill att det ska bli och se ut...och hur mycket man vill satsa på att få det som man vill. Eller så leker vi livet i stället för el i en kombo att leva livet möjl.

Jag vill och tänker leva livet...inte bara leka...är 43 snart 44 och vill definitivt inte komma på om ngr år att mina möjligheter försvann utan att jag åtminstone satsade, ville och försökte och inte tro att det hela tiden väntar nåt bättre runt hörnet=))

I bland blir sånt svårt och tufft!

Vi tänker olika vi människor, mycket olika i bland! Och jaa vi är framför allt mycket olika och har olika saker med i bagaget...och det är sånt som är sååå himla kul och spännande...om man vågar ge sig hän =))

Nogdravlat hahaha.

I dag blir det lite träning...har lämnat in bilen på verkstaden... igen efter en vecka på verkstad...i dag står termostatbyte på schemat...väderelände som fryser bilar och hus osv...fyyy va trist!! Bilar ska bara rulla och gå =)

Och sen, usch, jag behöver börja vårstäda för att hinna klart till sommaren...jaaa så kan det bli!

Har ganska mycket plugg eftersom jag kör både Psykologi och Barns rätt & barns röst men med diciplin och planering så ska det nog funka...

I helgen tror jag att jag ska hitta på nåt mys, kanske hotell el liknande.Ville eg gjort nåt annat...men i bland blir det inte som man önskar!! Men det känns iaf som om jag vill ut ur min bubbla(lägenhet) hahahahha. Måste bara fixa lite hundvakt isf först.


Kram på er =)

Kram på er alla





 


Kommentarer
Postat av: zabina nelson

Jag nog vill vi ha vår nuuuu på engång...Lille man blev 6 mån i lördags,har han vuxit till sig något eller kör han på som vanligt...

Sköt nu om er å krampuzza Zippogullet från oss

Z

2010-03-03 @ 23:16:24
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Jaaa hit med vår och värme =)) men det är fint när solen skiner på snön!!!

Tja han kör nog på ungefär på samma nu. Han väger ca 3,6 fortf och verkar ha stabiliserat sig där. Lite mer lätt lärd på sitt och ligg är han och pölarna blir färre och färre =))) Han har lite jobbigt att leka med andra hundar för han vill gärna bara gosa med mattar och hussar hahaha, men vi tränar på och snart kör hundkurserna i gång.



Skööt om dig och er alla nu. Klar med krampuzzar och han tar gärna emot dem =) Kramar från mig med

2010-03-04 @ 14:47:07
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0