Ett nytt försök till bloggande...

I dag är det onsdag och hög tid för mig att städa och bet de sista räkningarna för denna månad!!!

Förstår inte hur det kan bli så många av dem, kanske de ligger där och förökar sig under tiden de väntar hahaha...=)

Tidigare i dag var det nämnd och månaderna tills mitt uppdrag är över blir färre och färre och jag ser fram emot när det är klart.

Nu kör mina högskolekurser igång igen och det ska bli riktigt kul. Den här gången blir det Psykologi, Barns rätt och röst och så Samtal med barn den sistnämnda blir ev inte min kurs i vår...pga av mig själv!!! Jag har ju inte gjort klart min C-uppsats så jag får skylla mig själv isf!

Psykoterapeututbildn som jag hade sökt blev inställ i vår så den hoppas jag kommer igen i höst el nästa vår för den vill jag gärna ha. Det finns såååå himla många roliga kurser.

På nämnden i dag fick vil lite info från ett personligt ombud..meen va intressant arbete!!!

I kväll är det föräldramöte för lillstumpan...hon skulle lyncha mig om hon visste att jag skrev lillstumpan hahhaha =))

Paulo har varit lite hängig igen, huvudvärkoch kräkningar...jobbigt att inte veta varför det blir så för honom, han blir ju sååå fruktansvärt utelämnad när han inte kan uttrycka hur det känns!!!!

Men han var rätt rolig när jag sa att han skulle vara hemma förra veckan nån dag....de skulle eg på teater på skolan dan efter så jag sa;

Meen nu missar du ju tetern i morgon varvid han svarar...oooojjj då (ironiskt alltså) men jag tror jag blir hemma ändå hahha...
De som vet hur Paulo pratar, att han pratar rätt otydligt och har svårt att uttrycka sig förstår ännu mer hur kul det verkligen lät eftersom han verkligen kämpade för att låta ironisk...han är galen och myyyycket skämtsam den mannen.

Det händer och sker en massa roliga saker just nu så just nu är det bara att hänga med i svängarna och gasa på...Kuuul, riktigt kul!

Men ni, ha det riktigt bra och sköt om =)) Kram

Kommentarer
Postat av: Jag själv....=)

Ja men Zippo växer ju och frodas och är en underbar, tuff, omöjlig, icke helt rumsren trots sliiit! Jag glömde ju att skriva det =)) Men det finns ingen hund som är sååå söt och så underbar som honom...vårt hjärtegull...

2010-01-27 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0