Ny vecka hemma i Edsbyn

Godmorgon på er =)

Jag sitter här med datorn i knät. dricker kaffe och har nyss läst Ulla-Maries brev i DV, bra där =)) och kul!

Just nu väntar jag på att kl ska bli 9.00 så att jag kan ringa barnmottagningen i Bollnäs eftersom Paulo var dålig i går igen, ont i huvudet och kräktes och inte fick behålla nåt...min lilla, stora grabb och så var han hos sin pappa och då blir man lite extra upp och ner vänd när han blir dålig!

De måste iaf snabba på undesökningen för han orkar inte vara dålig på det här sättet längre och så får man hoppas att det går att göra något åt det snabbt...lider sååå med honom.

I dag är han hemma från skolan och Patricia är ledig eftersom de har studiedag i dag, undra vad hon ska hitta på i dag =)

Själv ska jag utnyttja kupongerna i sporthäftet jag köpt och åka upp på IP och köra. Jag hoppas hinna göra det flera ggr den här veckan och prova lite olika saker få se vad som fastnar (om det nu är nån som fastnar el om jag smiter från det till slut iaf haahahaha).

Lunch blir det iaf med Ingrid och kanske Therese .

Sen måste jag leta reda på power point föreläsningen som jag inte hittar på blackboard och min extra uppgift för att jag inte var ner på föreläsningen, hade ju kalas för våran 25 åring då istället =)).

Jag har haft en härlig och skön myshelg och fått andats annan luft...Förhoppningsvis ska den här veckan bli full med plugg utan smitingar så jag blir klar med det jag ska åtminstone.

Borde fixa min sneda garderob också...det är nog på tiden...den har ju stått så i ngr månader nu...och hörnan där det står en massa onödiga prylar!!! Ja sånt bara måste bli gjort nu! Plus källaräckelförådet....usch och fy och blä va trist...men va skönt när det är gjort....

Ska köpa lite mer järnmedicin i dag så jag inte dåsar ner i blodförlustkoma igen, den andra koman kan man nog inte göra nåt åt...

Känner mig i övrigt rätt upprymd inuti och lite vårig och inte blev det ju sämre med det underbara vädret och när man käner att solen värmer en vintrig kropp =)) mmm härligt!

Kram på er alla, nu ska jag köra igång med den "nätta lilla listan" som ska fixas i dag...


Kommentarer
Postat av: zabina nelson

Hoppas det löser sig med den lille/store killen.

I dag har vi snö blås skit väder snöat hela natten.

Är så trött på det vita som kommer ner...

Kram från Hudik

2010-02-09 @ 09:21:54
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Hej =) Ja vi fick lite snöväder på väg till Hudik...vi var på ögon och kollade och mätte tryck osv och alltsåg bra ut så långt! Nu blir det antagligen fler undersökningar till veckan...Tack för omtanken Zabina, det värmer =)



Kram tillbaka från oss härnere i Byn

2010-02-09 @ 16:12:53
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0