Morgonstund och annat guld =))

    Det är så skönt att vakna när man känner att man är pigg redan när klockan ringer

                            första svängen...känna att man kan ligga en stund och fundera i vaket tillstånd. Är 

                            är då lägenheten nystädad och klar så är det ännu skönare. Gillar inte helt det här 

                            med städning, men jag gillar att ha det rent och då är det ju bara att köra =))

                            Min säng gillar jag, sitter gärna i den och pluggar när den är bäddad och klar, el

                            jag gillar det rummet, ljust, rymd och harmonin är den rätta känns det som.

                                                                     
                                                                    
                        

                            Min säng är lagom stor och har bara en kudde...näää en massa kuddar, nästan

                            jobbigt när man ska sova och alla ska bort, och sen på morgonen när allt ska dit 

                            igen hahahaha, men det får det vara värt =)


                            I helgen blev det en hel del utevistelse med korvgrillning och bus i snön.

                            Skööönt är bara förnamnet =) Vi traskade i snö som nådde upp över mina knän,

                            men skottade upp gångar för att Paulo skulle kunna gå där överhuvudtaget.   Korvätartagen Paulo =)) Och Patricia och Mathilda kämpade på med gångar i snön 

                           åt Zippo också....                                              


                          Sen var de riktigt trötta och vi åkte hem där jag såg väggen på magasinbyggnaden

                          som jag bara var tvungen att fota...med min värdelösa mobilkamera dock =)

                                                                         

                         Men va fint det kan se ut med en vägg , jag är väl knäpp men jag älskar sånt här =)

                         I går kväll när Paulo hade kommit från skolan var han såååå sugen på bullar så vi

                         tog och bakade lite och i morse tog han med sig ngr till skolan för han ville bjuda

                         kompisar och lärare. Obs...vi fikade en hel del av dem i går kväll också hahaha...det

                         är ju så gott med bullar, särskilt nybakade



                         Nä nu är det hög tid att köra igång med pluggandet så jag inte kommer i otakt med

                         planeringen.


                        Hej då och ha den bästa dagen ni kan med positiva tankar och positiv energi...slösa

                        gärna med ett leende...det värmer andra och även oss själva


                        Kramar   

                  



                                                                       



                             

                            
                           


Kommentarer
Postat av: zabina nelson

Mums med nybakade bullar..å ny städad lägenhet,traggla nu på med läxor så din examen blir klar. kram från Hudik

2010-02-16 @ 12:36:37
URL: http://wiggo.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0