I dag blir det sång och plugg =)

Hej!

I dag blir det inte mycket koncentration på plugg tror jag nog...fast jag borde!!!

Dels åker mina tankar berg och dalbana just nu. Så himla mycket grejor som jag skulle vilja hinna med att göra inom både jobb, plugg och fritid....

Men en del av sakerna är just bara drömmar så klart, jag skulle inte överleva utan mina drömmar tror jag faktiskt =)

Just i dag är det lite rörigare än vanligt i hjärnan! OM det nu kan bli det hahaha!! Jag ska nämligen i väg och sjunga på "Väntjänsten" och det har jag aldrig gjort förut! Ett fik för de äldre som finns hemma och vill komma i väg och fika och träffas.''

Det ska bli jättmysigt men självklart lite nervöst. Jag måste ju prata nåt också...jag gillar inte riktigt att prata på det sättet inför folk. Kan gärna prata om jag har ett koncept som jag vill få fram el nåt liknade, men just det här....Vill ju att det ska vara lättsamt och varm samtidigt!

Ja, ja det blir som det ska...hoppas jag!

Har förberett ca 15 sånger så jag hoppas det räcker och Rosanna ställer upp och spelar så länge hon hinner!

 I värsta fall så får jag själv spela lite piano(det har jag inte gjort offentligt sen jag var kanske 16 år hahahaa)och hur det kommer att gå med darrande nervösa händer samtidigt som jag ska sjunga och faktiskt få fram nån text också....jaaaa vi får väl se!

Snö och kallt och bilen på lagning...ingen värme inuti...sååå innan det är fixat blir ingen bilåkning av =))

I dag hade Lotta på "Glädjekällan" skrivit tänkvärda ord på sin status. Vår drömtillvaro som vi skulle liksom affirmera med att skriva ner och ev sätta upp för att verkligen ha det med i vår tankeverksamhet och på så sätt jobba på att få det så!

Hon skrev om att vi skulle fundera hur vi skulle vilja vakna på morgonen =)) jag vet exakt hur jag skulle vilja vakna i alla fall ;)

Det är skönt att låta tankarna fladdra i väg ibland...vissa perioder blir det lite fööör mycket bara, de bara fladdrar hahhaa.

Nä nu ska jag in i duschen och se till att jag blir klar för lite till plugg och mat innan uppdraget =)

Kram och ha en bra dag, försvinn inte under snön =)

Agneta


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Men jag erbjöd ju triangeln..... .-))



Kramis Ingrid

2010-02-23 @ 15:56:27
Postat av: Agneta

Vart var du, jag kollade och kollade men näää inte då...jag fick nu offra mig att spela offentligt...ensam..Jag VILLE mycket hellre haft triangeln och dig som spelade när nu Rosanna var illa nödgad att åka i från mig hahaha =)).Kommer absolut INTE att lyssna på närradion när det sänds...Puss på re Ingrid

2010-02-23 @ 17:08:53
URL: http://stinsan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Men jag kommer att lyssna :-D

2010-02-23 @ 17:38:01
Postat av: Ingrid

Men jag kommer att lyssna :-D

2010-02-23 @ 17:40:49
Postat av: Ingrid

Oj det vart två gånger men då vet du att jag kommer att lyssna...... Kramar

2010-02-23 @ 17:44:33
Postat av: Agneta

Hahaha...du vet inte när iaf sååå...fyyy va störig du är mot en stackars mig...hmm och ja, det blev två el tre kanske nästan Kram på dig och tur för dig att jag tycker om dig ändå ;))

2010-02-23 @ 21:32:11
URL: http://stinsan.blogg.se/
Postat av: zabina nelson

lycka till,du klarar nog detta uppdrag med bravur.

vill höra hur det gick ...ha det så bra

Z

2010-02-24 @ 09:32:45
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Hej Zabina =)



Jodå jag tog mig igenom även den biten då jag var tvungen att spela själv...vill inte höra hur det lät men de som var där och fikade sprang i alla fall inte ut...=) Det är ju sååå kul att sjunga där det blir uppskattat!



Kram från mig

2010-02-24 @ 15:26:51
URL: http://stinsan.blogg.se/
Postat av: zabina nelson

GRATTA LILL GUBBEN ZIPPO PÅ 6 månadersdagen med en blåt puzz från oss i Hudik

kram på er Z

2010-02-28 @ 07:07:41
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Hej!



Jaaa absolut ska jag pussa honom en stor blöt puss =)) Han blir pussad och upvaktad med nytt ben här i dag =)



Kram från oss i Byn

2010-02-28 @ 09:40:05
URL: http://stinsanblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0