Dagens inlägg... =)

Hej hopp! =)


Har just kommit från Centrumcaféet och äit en macka med Ingrid & Therese...mysigt med lite ombyte mitt i plugget =)


Ska strax i väg och bowla med Paulo. I dag hade taxiresan gått bra utan kräkor i bussen...skööönt =))

Fick just ett härligt sms...mitt Telia smart har kommit ÄNTLIGEN så i kväll kanske kanske jag får fart på allt igen...



Just nu känns det som om jag längtar  efter en massa grejor =) Och jag hoppas att våren snart kommer så att vi får känna lukten av vår och känslan i kroppen när våren spritter i oss =)) Mmmmm va härligt!

I kväll blir vi hemma ist för att gå på bandy...känns som om det blir lite väl stressigt att flaxa runt överallt.

Vi tar en lite "lillalördag" kväll här hemma.

Zippo har varit kanon duktig i tre hela dagar...kan det vara möjligt att det har vänt...Jag håller alla mina tummar och lite till!!!

Nu skulle jag bara haft lite mer värme härhemma i lägh el haft nån att kramas med så hade jag varit rätt nöjd ok, jag har barnen att kramas med men det var ju inte riktgt det jag menade nu då hahaha...tänder ljus överallt så det blir lite varmare och så blir det liiite myskänsla.

Lite bättre i ryggen i dag efter ett hett bad i gårkväll...skööönt =)

Hej svejs på er nu blir det bowling och sen tvätta så det blir rena kläder i väskorna =)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja den där fika stunden var värd mycket :-))

2010-02-03 @ 23:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0