Bowling =)

Vissa dagar känns det som om man skulle vilja få ordning precis överallt. Helst samtidigt!  Hur man än plockar, tvättar och håller på så har man ändå inte hunnit en bråkdel av det som man hade tänkt gjort...fattar inte hur det kan gå till!!!

För så här är det, vissa dagar hinner man allt det där plus lite till och ändå känns det som att man har mer tid kvar på kvällen...Går klockan olika fort olika dagar???

Känns så i alla fall!! Så de så. Det blir nog min tolkning av tiden hahahah. Allt är relativt ;)).


I dag har jag haft nämnd, en kort nämnd blev det! Skönt! Då han jag lite mer hemma, både plugg och tvätt innan P kom hem från skolan.

När han hade fikat så åkte vi och körde en bowlingmatch. Vi han fyra serier på en timme och det resulterade i 495 p åt mig.... och 379 p åt Paulo. Men han vann sa han! Det gör han alltid enligt honom!  =)))

Lika som att Magnus (Kuben Magnus alltså)alltid gör aaaalllt på planen när Edsbyn spelar, alla mål som görs är det han som har gjort. Han är verkligen Paulos favorit med all rätta efter alla år de hade tillsammans. År som var helt otroligt bra för Paulo och även för mig/oss.

Allt funkade riktigt ruggigt bra med Magnus som assistent...t.o.m på sjukhusen frågar de var han är emellanåt, de blev ju van att även han åkte med Paulo på olika grejor.

Nu sitter vi och kikar på nån Mangafilm som Patricia och Signe gillar(Pat kompis). De ligger och slöar på varsin ände i soffan och Paulo och jag i den andra änden...en skön kväll med andra ord.

Nä nu ska jag ge mig för i kväll och fundera på sånglista till tisdagen då jag ska på Väntjänsten och sjunga lite för de som kommer och fikar =)

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0