Sänghämtardag...

Nu får vi hoppas att sänghämtarna är två till antalet när de kommer och att det har med sig verktyg den här gången...hm så var det inte förr svängen!!! Ser ljuset i tunneln i mitt rum nu, ska bara försöka få fast garderobsdörrarna och det...det är ingen enkel match som jag trodde. Att de ska göra så bökiga lösningar! Ska försöka få mig till att rensa ut kläder som krympt i garderoben tidigare och int5e att "utifall att jag kan ha dem snartläget" inte kommer att infinna sig så länge som kläderna är användbara... Men som sagt snart har jag ett rum i ordning och reda...då ska jag måla i skavanker och skrivbord plus de tvättbrädor som jag köpt, visst ja ett pelarbord också. Och huuur ska jag göra med mitt stooora furubord som jag slipade förut...antingen slipa det igen el så ska jag måla det. Jag har varit inne på att ta bort de och skaffa ett mindre, men när alla kommer hem så behöver jag ju ett stort bord och dessutom är det bra att klippa tyg på och att pyssla på =))så det blir nog kvar ett tag till. Längtar i alla fall tills jag kan tända mina ljus och lyktor i sovrummet utan att va rädd för brand=)) Jag räknar dagarna till skrutten flyttar in...en liiten varm mjuk hund med allt vad det innebär =) Ska försöka lägga in en bild på honom här tror jag bestämt . Men tyvärr kunde jag inte det...måste ha lite hjälp...bild kommer, ok det finns bild på honom på min sida men inte här direkt... Ha en bra dag för det ska jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0