Garderober....

Pussel...jaa det är ett pussel, ett stort och inte en märkning på nån av delarna hahaha...ja jag fick hop tre lådor av tre jaaaa bingo sen då...

Jo då skulle vänta på att hjälpmedelscentralen skulle komma och hämta Paulos förra säng eftersom han inte trivdes i den och därför delat säng med mig i ca...hmmm kanske typ 15 år hahaha, men så bytte vi rummen och därmed säng samtidigt och hux flux får jag ha min säng för mig själv =) det är första gången på alla år sen jag skaffade barn förutom de veckor som barnen är hos sin pappa förstås. Så jag har vant mig vid att sova själv även om det var konstigt från början!

Så kom hjälpmedelscentralen som jag väntat på...eftersom heeeela mitt rum är i virr varr med kläder i högar i väntan på den omonterade garderoben som jag hämtade i går...i alla fall så kunde han inte ta den med för han hade inte rätt verktyg och så var den för tung för att bära själv och han ville inte att jag skulle hjälpa hoonom att bära...vad han inte visste var att jag bar upp garderoben själv så nog hade jag orkat...varje del till garderoben vägde mellan 32-37.5 kg och det var fem kartonger....

Jag bar dem på min rygg uppför trappen och de som varit till mig vet vilken lååång trapp det är hahaha...ibland är man onödigt envis...

Hur jag nu ska få plats att skruva hop jättegarderoben är nu nästa problem eftersom säng......står i vägen på den plats där garderoben ska stå....men fixa det ska jag för jag orkar inte ha det så här längre =)

Veckan har annars varit mycket bra =) kul och trevlig på alla sätt och vis och jag har lyckats att smita undan näääästan allt skoljobb...jag är sååå duktig...inte!!!

I stället för att plugga flydde jag ner till ön och städade, nåt som jag tog på mig för att jag ville fixa det så det blev rent och snyggt i Vip inför kommande matcher...det blev rent och fint så nu har jag bara mammas gräsmatta kvar att fly till för att slippa mitt eget städ och plugg...

Tog i alla fall trappen som jag ändå hade plockat undan allt i från inför sängbärning så nu var det bara resten kvar...plus skruva och handla.

I morgon kommer barnen igen...hääärligt =)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0