Idag=)en helt vanlig dag...

Hej! I går kväll snöade det här i lilla byn för första gången så nu är vi där igen. Innan det blir vitt så är det en massa blask och skrapande av rutor, men när det äntligen lägger sig det vita så blir det ju underbart. Har känt mig hängig och inte alls så pigg som jag vill ett tag, men idag känner jag att jag är på rätt väg igen. Det är nämligen så att jag har dragit en tandrot som tydligen har ställt till mitt mående och det har väl börjat att ge sig nu. Den 22 oktober ska jag åter igen iväg för påbörjan av rotfyllning och sen går tåget vidare...DRA ALDRIG ut tänder som ni inte tror er behöva bara för att de sitter långt bak i munnen, jag varnar er...när jag var yngre var jag livrädd för allt hos tandis och drog hellre än att göra stora lagningar och det, det får jag äta upp nu. Har fått ett kostnadsförslag på 12000 för att sätta in två bryggor och rotfylla en och jag har tackat ja nu...jag vill känna mig hel igen, utan gluggar i munnen...ok det är ganska långt bak i munnen och syns väl inte sååå väl, men jag sjunger en hel del och då känns det som om ALLA kan se mina gluggar...javisst ja, det där har jag nog skrivit tidigare också...men men tål att upprepas så att ni inte missar huuur synd det är om mig hahaha Idag blir det att finslipa C-uppsatsen och plugga lite psykologi och sen tror jag att jag ska ge mig i väg på en liten promenad. Ha en toppen dag därute =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0