Söndag efter kalas....=)

Hej hej! Igår var det Patriciakalas här så i dag känner jag mig som en stoppad korv efter allt fika vi hade. Sov länge gjorde vi med dag...snack om chockad när kl visar på efter halvtio...vi som brukar va uppe vid sex jämt eftersom Paulo kliver upp och numera lilla lilla valpen också. Men tydligen var alla i riktigt behov av sovmorgon och det var ju skönt =)) Nu ska jag göra lite helstekt fläkfile och lite godsaker till. Barnen åker till sin pappa en sväng för att fira honom på farsdag. Själv har jag tyvärr ingen kvar i livet att fira... Jag ska ställa mig och diska för diskmaskinen diskar INTE som den ska...bli bara en massa slarvdisk hur noga jag än packar den...fyyy va trist det är. Det är ju för att det ska gå fortare med disk som man har en diskmaskin el...och nu blir det dubbeljobb...först packa ner,diska, kolla, handdiska det mesta...hmmmm Behövs dammsugas här i dag med...sen ska jag göra kladdkakor till öppet hus på skolan, bullarna är redan fixad i alla fall =) Skulle eg ha börjat städa nort källarförrådet med...gruuuuvar mig sååå för det, men men det blir inte i dag men inom snar framtid iaf! Börjar få klart i mitt huvud vad jag ska använda mina utbildningar till och kan hitta mig själv i "roller" som jag varit livrädd för tidigare. Längtar att få använda mig av erfarenheterna jag fått genom allt... Det blir en lite intensiv tid härhemma nu men turer f&t mellan Ljusdal-Edsby osv. Angelina är med i lucian i Edsbyn och det blir en massa övningar osv, men det är det värt. Det är tydligen jättekul upplevelse och sån grej man gör en gång i livet. jag har inte egen erfarenhet av det men har vänner och en till dotter som varit med. Alla har samma sak att säga; det är skitkul! Zippo busar och växer...rumsren är han då rakt inte...det kan jag inte anklaga honom för...tyvärr!!! Men han är bara 10 veckor ännu så snart är han det =)) Ett evigt springande ut och in just nu, men jag njuter, har längtat sååå efter en liten hund...el eg efter en stor hund, men nu blev det en liiiten variant. Kanske det kan bli en till om jag blir med hus och stor bil =))nån gång Nu får snön gärna komma så det blir lite ljust på kvällarna och morgnarna för den delen =) Japp nu får ni ha det så bra därute, jag ska lägga på ett kol och göra det som ska göras klart..=) Höstiga kramar från mig/Agneta

Kommentarer
Postat av: Klatuu

Hej Agneta! Hoppas det går bra med valpen. Vi har, eller rättare sagt Sessan, ju fått tre valpar så snart är det full fart hemma :)



Det är alltid kul att läsa din blogg, men för mig som har brytningsfel blir det ganska besvärligt när texten inte är uppdelad i stycken.



Jag vet inte om det är ett medvetet val från din sida att inte dela in texten i stycken eller om det helt enkelt är så att du skriver i html-redigeringsläge. För om man gör det så blir det inga nya stycken om man in en <br>-tagg i texten :)

2009-11-12 @ 10:22:34
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: zabina nelson

HALLO INTE VISSTE JAG ATT DU BLOGGADE. SÅ FLITIG DU VARIT HOS MEJ I DAG JAG BUGAR Å TACKAR

HAR BARA LÄST EN LITEN DEL ,MEN NU HAR JAG KVÄLLSLÄSNING I KVÄLL.....

JA PINKHUNDAR ÄR SOM DET ÄR MEN SNART SÅÅÅÅ KANSKE ZIPPOGUBBENS- 50-ÖRING RAMMLAR NER Å FÖRSTÅR VAD GÄLLER HA DET BRA ZABINA I HUDIK

2009-11-12 @ 16:00:54
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: zabina nelson

2009-11-12 @ 16:03:31
URL: http://wiggo.hundbenet.se
Postat av: Agneta

Hej va kul att ni läst min blogg =) Ja jag såg ju att Sessan fåt valpar, vilket myyys och jaaa det går jättebra med lillprinsen min. Men jag skriver i stycken när jag bloggar men det blir det här resultatet...måste kolla inställningen på en gång, tack för tipset om det! Och Jodå visst bloggar jag ibland i alla fall Zabina och tror han fattat till en del helt plötsligt...kaaanskeee =)))

2009-11-14 @ 00:19:18
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0