Bo i bilen...

Hej på er alla...

Just nu är jag inne i en sån där...jagkännermigstressigjämt period...usch, inget kul alls. Kan börja
tjuta för inget och så är jag i toppform efter en liten stund.


En förklaring är att det antagligen är lugnare här hemma än på länge...mindre plugg, mindre tjafs
och det mesta flyter på..ja ok..jag skulle inte gråta blod om jag vann en massa pengar förstås, men
 det är jag antagligen inte såååå ensam om att vilja =).

Det som stressar mig är väl att det blev lite mycket fram och tillbaka åkande med Angi som är med i luciatåget i år i byyyn, hon bor ju liksm inte här just nu...hon går u sitt gymnasium i Ljusdal...och övning två ggr i v plus hem och ditfärd på helgerna =)

Det är en kort period som strax är över så vi överlever, vill bara klaga lite, känns bara som att jag bor i bilen med jämna mellanrum.

När jag ändå klagar så fortsätter jag lite till...=) Undra om jag har världens lataste barn...ibland i alla fall...inte ett finger de lyfter på helgen för att göra nåt. Men vems fel är det då, kan man undra...JO det är mitt eget, jag gör ju ALLT åt dem.

Men nu har jag bestämt mig för att ta min tid tillbaka så de kommer att få hjälpa till lite nu...den minsta är ju faktiskt 12 år...

Har i alla fall haft underbara dagar nere i Uppsala och här hemma. VI hälsade på hos Emil och Annika och de två plus Patricia gick på New Mooon och sen åkte vi till Michelle och käkade på Mac.

Zippo var med och även de fastnade för den lilla gossevalpen..försod jag väl, han gååår inte att motstå.

Fick en massa kommentarer på stan med =) Kul och jag blir stolt på alla sätt och vis.

Nu håller jag på att försöka få till lite advent här i huset, dammar och grejar lite, tycker inte det är kul, men det ska ju i alla fall göras med jämna mellanrum...inte ojämna som det gärna vill bli här =))))Men jag är lite trött på dessa lågenergilampor...säkert bra på en del sätt men mindre bra på andra...hmmm

Skulle gärna vilja på Skansens julmarknad för dit har jag aldrig varit...alltså på julmarknaden...vet inte hur det ska hinnas med trots att jag sagt ifrån allt vad sjunga heter, utom begravningarna!

Nu i helgen är det tomt...trodde jag ja, nä då visas Angi och tjejerna vid ICA på julskyltningen på sönd och så blev jag bjuden på fest på lörd...men det är ju underbart när det händer saker, så jag klagar inte på det. Det är bara så att jag vill fööör mycket saker hela tiden...


Hej svejs på er...tänkte lagt in lite bilder men det bara strulade så nu blev det inga =)


Kommentarer
Postat av: zabina nelson

HELLO I STUGAN VI ÄR NOG PÅ SAMMA NIVÅ LESS GLAD TRÖTT SKÄMMT BORT LITE FÖR MYCKET MM.GANSKA SKÖNT ATT FÅ UT LITE GALLA...I MELLAN VARVEN JA STÄDNING Å PENGAR DET SKULLE MAN KUNNA KNÄPPA MED FINGRARNA SÅ VAR DET FIXAT...VILKEN TUR ATT LILLPLUPPEN HAR DEJ ATT PUSSA PÅ Å DU FÅR EN TILLBAKS KAN JAG TRO & ATT ALLA GILLAR HONOM FÖRSTÅSS OBS SKREV ETT LITET SVAR I MIN G-BOK TILL DEJ

NYA FRISKA TAG I MORRN HÖRS EN ANNAN DAG Z

2009-11-24 @ 22:34:36
URL: http://wiggo.hundbenet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0