Torsdag =)

Har haft några mycket trevliga dagar nu! Flera olika trevliga vänner som varit hit och fikat mitt i min rensröra och även varit på Kägelholmen och gjort ngr fikabesök där...det här är sommaren när den är som bäst, trots det tråkiga  vädret som är såååå himmelens fram och tillbaka.

Malung och dans frös inne...fanns int riktigt rätt sug efter sånt men det finns ju fler danstillfällen under sommaren =)

Håller på att lyssna igenom en massa bra musik och det är så kul med lite nytt och även sånt jag lyssnat på tidigare men int just nu..tack för det Jonas =)). Och så kul att träffa er alla fyra =)

Nu har det kört igång med sångförfrågningar igen och faktiskt varit tvungen att säga ifrån en del av det! Det är ju flr saker som ska hinnas med...

Jag fick gosa med lilla Meja en stund på tisdag, tack för det Gika och Meja  =).

I natt är jag din...näää så var det ju inte jag bara nynnade på den låten...det jag skulle skriva var, att i natt ska jag, min kompis och hennes två tonårsdöttrar i väg på Sägensafari...meeeen va kul det ska bli!!!!

Jag hoppas nu att vädret blir underbart till dess, tycker det skulle bli lite väl dramatiskt med blixtar,åska och regn om vi ska va ute i skogen och kolla in älvor och andra väsen....tror dt kan bli nog trollskt ändå, men va jag längtar =)

Just nu har jag gett upp mitt projekt att få till Telias tv box...va lättlurad man är ibland....billigar än boxar och fler kanaler...än sen då!!!! Hur bökigt är det inte då med kablar och sladdar och jaaa vete gudarna allt!!!
Mitt hopp står till barnen som kommer hem i morgon kväll, jag har ju lite svårt för att be om hjälp...kan själv...!!!
Blir så när man är van att köra rejset själv!

Annars får jag väl krypa till korset och be om hjälp och ev köpa en trådlös nånting som behövs till just det här...ALLT för att tjäna pengar på oss stackars lättlurade konsumenter.

Jag är i alla fall snart klar med rensning av mina garderober och då är det barnens kvar!
Efter det är gjort då ska här bytas rum lite runt så där...ska bli både kul och skönt!!

På lördag åker jag och minstingarna i familjen...(snart 12 och 15 år) på semester till Åland där vi ska förhoppningsvis, sola och bada i massor =))
Hur det går får ni väl rapport om när jag kommer hem, för nån dator kommer inte att användas och knappt telefon...
Här ska semestras!!!!
När man åker på semester med mannen i vårt liv...(Paulo) vet man inte riktigt på förhand hur det hela avlöper, det kan gå heeelt bra, men det kan å andra sidan gå heeelt åt skogen hahaha...beroende på vilket humör han är på just då...det är ju tur att vi sitter i bilen när vi kör in på färjan annars vet jag inte om vi kommer på båten hahaha. Men kuuul ska det bli och jag tror vi får det helt underbart på våran semestertripp =))

Så var det då  Göteborgsturen kvar, jag tror jag åker i början av augusti om det nu passar för berörda...min systerdotter =) Skulle va kul att komma ner för dit har jag inte varit på flera år nu och det är ju en såååå vacker stad!!

Nä nu blir det dusch och lite mat och kaffe. Måste leta fram mina grönbyxor och skor för skogsturen....man vet ju aldrig vad som krälar på marken och jag vill inte ha ngr bett =). Vi får se om det hinns med nån rapport i morrn ang Sägenturen efter att packnningen är klar och inget annat dyker upp emellan som känns viktigare än uppdatering!!! 

Kram på er och ha det så bra




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0