Hemma igen!

Då har vi kommit hem tillbaka från våran lilla Ålandstripp som vi sett fram emot...det blev inte riktigt som vi tänkte...tråkigt väder och inte riktigt såååå mycket att titta på, meeen, vi fick ngr dar att mysa tillsammans på =)

Och vi fick se heeeela Åland hahahaha!!!

Har varit i parken i kväll och det var riktigt mysigt, jag träffade en massa goa människor och det är ju sååå himla kul att babbla hahaha

Blev riktigt sugen att lalla igen...ska verkligen börja plinka mer på gitarren och plocka fram lite material, inget eget, än i alla fall, men jag gillar ju Lisa Nilsson och en hel del annan musik också så klart...jag är ju allätare när det gäller musik! Det enda jag inte gillar så där jättemycket är ju faktiskt riktigt riktigt tung rock...annars funkar allt, särskilt i rätt miljö och är det dessutom mysiga människor runtom så blir det ju ännu bättre!

En underbar dag har vi haft  idag i fråga om vädret i alla fall =), vi skyndade oss upp och badade i Voxan en sväng, meen det var kallt, och om jag tycker det är kallt så är det nog det för jag brukar tycka det är helt ok att bada mycket tidigt, runt 1 maj är inte alls ovanligt...

Till helgen har vi vår årliga tillställning här i byn, det är persmässan =). På fredagen är det Nina Söderqvist som är "The star" och på lördag är det "Kevin" som är det, hoppas det blir riktigt uteväder så det kommer riktigt mycket folk =). På söndag är det då vår volasvandring i gamla kläder och det blir nog flätor i år igen hahaha och sen blir det stationering i kolbullekojan resten av dagen.
Det som är synd, är att jag missar Moraträsk i Freluga den dagen, det skulle jag velat varit på med Paulo som älskar dem..å andra sidan är barnen hos sin pappa på söndag så det kvittar ju egentligen..hm...dessa j..... varannan veckor som aldrig stämmer med nästan nåt nån gång! Tänk va skönt det skulle vara om det bodde jämt på ett ställe...alltså hos mig då =))))så klart tycker jag =)egoistisk, ja när det gäller detta så  skulle jag vilja vara det =)!!!! Men, nu är det som det är!!!

Nu ska jag gå och peta i lite färg i håret, värma lite korv åt Paulo och Patricia och sen i säng med dem =)

Tack och hej och ha det bäst =))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0