Mitt i natten =)

Sitter och funderar om jag ska springa ner på puben en sväng...men det är ju såååå tråkigt att gå ner alldeles själv för jag fick ingen med mig i kväll tyvärr, men kankse gör det ändå, finns säkert någon el några där som jag kan umgås med en stund ändå =). Tog och drack lite whisky och det är öppet till 02.00...jaaa faktiskt, här i lilla byyyn. jag har ju en och en halv timme på mig så man vet aldrig var kvällen/natten slutar, ja alltså antingen här hemma i sängen eller på Bonden =). I alla fall så nämnde jag tidigare att jag ofta fastnade för män som gillar män och tror ni inte det hände igen...den allra snyggaste på "Bonde söker fru" och som jag garanterat hade fastnat för vad tror jooo så klart han som sökte en man och inte alls en fru, men jag har analyserat traumat...ok inte traumat, det är var överdrivet, men jag jag förstår varför...det är tryggt för ingen förväntar sig att man ska bli kär och så en par viktiga saker till, trevligheten som bara ääär hos dessa underbara män och respekten...den här veckan har varit späckad med aktiviteter och plugg och så tror man att "i morgon" hinner jag sitta och skriva lite, PYTT, det är samma fart varje dag så klart hahaha i alla fall så känns det som livet återvänder till mig och jag känns som en ny gamla Agneta....vill mycket men hinner inte allt. I dag har jag varit på sångworkshop och det var riktigt kul och behövligt på många sätt och det blir intressant att se hur allt blir i gruppen riktigt kul! Sen har jag varit flytthjälp aå jag skulle behöva rasa av mig en stund... tänk om mina "gamla" kompisar ändå fanns här i närheten så man bara enkelt kunde göra ryck som såna här...saknar ER så ni vet!!!! =)Finns såååå många drömmar som jag vill hinna med och jag ska försöka bocka av dem en efter en tror jag...tänk om jag ändå kunde få konsentrationen på topp, kankse skriva ngr sånger, lära mig att spela gitarr igen lite så jag kan trubba lite, kanske kunna börja skriva  på det jag planerat att göra, ja nu känns det inte omöjligt längre. Sitter just nu och lyssnar på Sonja Aldéns nya skiva och det finns ngr sånger där som känns som mina, och favoriten är spår nr 10, Du får inte...den är min!!!!=))) Nä nu ska jag gör slag i saken...lägga mig el puben =)) fortsättningen följer.
Godnatt och tack för i kväll

Kommentarer
Postat av: Janne

Hej Agneta

Trevlig blogg!

Hur vart det puben eller sussa??

/Janne..

2008-10-23 @ 09:03:36
Postat av: Anonym

Hej!Kul att du läst min blogg =)

Det blev ingen pub, det blev sängen i stället med lite musik och bok så det var lika skönt det =))/ Agneta

2008-10-23 @ 10:35:12
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:39:18
URL: http://spotlightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0