Nedräkning har startat...

Detta pluggande kan ju snurra till huvudet rejält...märker att förra veckans höstlov ligger mig i fatet och skulle behöva en vecka till, i alla fall ngr dagar för att känna mig lugn men jag får hoppas att jag klarar godkänt i alla fall så jag slipper göra om den, känns inte som om jag riktigt har varken tid eller lust med det.
På fredag smäller det...och inte bara tentan händer den dagen, nej min skrutta som kom till världen för 11 år sen fyller år och familjen kommer på kalas och barnen kommer äntligen hem till mig igen, å vad ja längtar, mys och liv hela tiden. Knubbiga fingrar runt halsen (mest Paulos fingrar som är knubbiga pga att de är korta) som kramas och härliga barn som kramas och berättar om allt som hänt sen sist.
Nåt utvecklingssamtal till blir det och så har Angelina modevisning den 26 nov i Ljusdal som vi ska i väg på. Danne och Lotta åker på sem till Bangkok lite längre fram så då blir barnen här över två veckor=))) oj va jag ska njuta då!!! Men det värsta är att de ska stanna där över helgen nästa gång de eg ska hit sådet blir lite jobbigt den helgen, man ser fram emot när de kommer så mycket så om det blir förändring blir det kämpigt.
Men jag har lyckat passa in buggkurs den helgen så då går det rätt fort i alla fall och så får jag väl köpa julklappar och fixa julmat som går att frysa, den helgen. Nu har jag smitit i från böckerna i ngr timmar för jag orkade inte plugga mer så jag bakade lite biskvier och en kärleksmumsvariant som Leila har gjort recept på, fylld med choklad, jättegod, jag har beställt en tårta och så har jag köpt lite presenter, vad kan jag inte tala om utifall att Patricia är in och kollar.
Funderar på att köpa en ny TV in hit till Tv-rummet skulle vilja ha en större härinne så att Paulo inte behöver sitta så nära för att se, kanske får satsa på en sån när skattepengarna kommer. Har haft delat HB firma så jag får vänta till dec på pengarna, men det är rätt ok för då får man ju pengar till julen =)) och det behövs ju då med.
Nu ska jag försöka plugga lite till innan jag packar in brödet och nattar mig
Hur skulle jag hinna med att ha nån date på gång eg, det skulle inte få plats tror jag, känns överfullt utan det hahaha, min kusin har rätt, jag hinner inte ha nån så länge jag upprätthåller den här takten och det kommer jag att göra länge tror jag, vill ju få tag i ett bra jobb och samtidigt vill jag fortsätta pluggningen, begravningssjunandet, och allt annat jag är engagerad i såååå....men...ja...skulle ju va mysigt ändå...kanske...el..inte kanske..hahaha. Det löser sig nog av sig själv när det är dax =))

Godnatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Johannes

Jag gillar ju inte att klaga

Men ibland så

Ganska ofta egentligen så klagar jag



Receptet???!?!?!?!

ÄR jag blind som inte hittar det

Jag gillar linser o kan typ ett recept

det är röda linser i tomatsås med kanel o chili



Hade du som du lovat, lagt ut ditt hade jag haft två

2008-11-08 @ 23:18:53
URL: http://gnidkungen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Visst ja förlåt det kommer i dagens blogg..lite typiskt mig..hjärnsläpp/ Agneta

2008-11-09 @ 18:53:56
Postat av: Anonym

Nu har du två om du vill...utan kanel den här gången.Du kan prova med gula linser i också för det var också gott...nu har du ju tre =))

2008-11-09 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0