Bandypremiär...

Ja i dag kör det i gång, arbetet mot guldet =)) tyvärr kommer jag inte vara där nu när det kör igång för jag håller på att fixa för Patricias kalas i kväll så det får gå före. I går var det släktkalas och de gillade verkligen linssoppan och receptet lägger jag in nederst på den här sidan så får de som läser kanske något att prova...gärna lite tzaziki till el aioli, jättegott att ha i eller att doppa brödet i.
I går fick jag ett efterlängtat mail och nu känns det lite mer verkligt och efter nästa helg kan jag avslöja vad det var men inte före det tyvärr men jag skulle vilja =))...
Vi tittade på den underbara filmen Tingeling i går kväll för Patricia fick den i present.
I alla fall så är det ett hus till salu här i Edsbyn som jag är lite intresserad av...men det kostar ju pengar...konstigt hahaha men jag får fundera vad som är värt vad men ärligt talat jag är riktigt sugen för Stationshuset blir väl aldrig mitt ändå antar jag....

I går kväll hörde vi jamande under huset och det är tydligen någon som gått och fått kattunge därunder, tror inte det är min för det har inte märkts på henne alls och det syns inget nu heller och hon vägrar att gå in under huset (hon har brukat hålla till där förut i bland), vi kan inte heller komma åt för det är stenmur runtom med ett litet hål och antagligen är uppbyggnaden hög så kattungen inte kommer fram och ev så finns det en kattmamma för ungen måste vara rätt stor för den lystrar till röster så alltså har den fått mat och värme tidigare i alla fall, snacka om panik...sov nästan inget natten före tentan och den som inte var bra inläst före...hm men vi försöker mer här halsdukar att klättra upp osv, forts följer =)

Nä nu ska fortsätt mina galenskaper, ska ta ngr matcher bowling med Paulo, Wiii alltså blir det nu, men jag åker så klart på spö

Tack och hej på er alla och ha en trevlig lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0