Måndag 15/12

Just nu är allt i mitt huvud en röra...vet inte eg varför för jag har inget som är mer krävande än annars men det är väl nåt inuti som är som det är antar jag och det går väl över. Jag funderar väl lite för mycket och vill såååå himla mycket och har så mycket planer som jag inte riktigt vet hur jag ska förverkliga och vet inte heller om jag skulle klara av att förverkliga.
I alla fall så har jag haft en rätt rolig helg, fred var fylld av fart och fläktmen lördagen blev lugn, den som eg skulle va min utekväll, det blev tvärtom.
Träffade ett jättetrevligt gäng när vi var ute och åt min kusin och jag, och hamnade med dem och gick vidare ner på lokalpuben. Vi hade verkligen kanonkul hela kvällen =)) Kul att det finns så trevliga människor!!! Ångrar att jag inte stack ner på Hela huset på lördagen, tror jag hade fått roligt även om jag hade åkt själv, min kompis som skulle med ut hade dragit en tandrot och svällde upp och fick feber och frossa så hon kunde inte hänga med ner. Jag var visserligen i väg och hälsade på min kusin och hennes darling så jag hade inte nån tråkig kväll men jag fick ju inte dansa som jag var lite sugen på. Men det får bli en annan gång.=))))
Nu ska jag försöka skriva en lista på allt som jag bör hinna den här veckan när barnen är hos Danne så jag slipper till med det när de kommer hit. Det som jag vill va så gott som klar med är skolaarbetet så att jag får va lite ledig och kunna jobba lite extra med Paulo så han inte bli förslöad...som han lätt blir utan aktivitet. Julklapparna vill jag va helt klar med så att jag kan hjälpa Patricia och Paulo att köpa sina klappar de små gosingarna =).
Men en sak till, jag vill hitta mig och reda ut min röra! En helt förträfflig medicin för detta är promenader, de läker det mesta, har ni inte provat så prova. Just promenader har läkt många av de sår som funnits i mig och jag vet inte hur jag varit om jag inte hade satsat på dem för några år sedan i en MYCKET rörig och stökig tid. För mig fungerade det och säkert för fler, helt klart fungerar det kanske inte för alla, men är väl värt att testa.
NU ska här göras ett ryck, tror jag ska börja med en promenad och sen får vi se hur dagen fortsätter. Kanske det blir mer skrivet senare i dag för det var såååå längesen jag skrev nåt här och det finns mer jag skulle vilja dela så om det finns tid så kommer de lite mer senare.
Kramar på er och ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Agneta!

Har kikat in här hos dig via facebook!

Hoppas allt är bra med dig, saknar ditt soliga leende på ARC! ;-)

KRAM

2008-12-17 @ 21:20:31
Postat av: Agneta

Hej!

Här är det full fart och kan bara säga att jag saknar verkligen alla härliga människor på ARC jag med, och tacka för den härliga kommentaren, tyvärr ser jag inte vem det är ifrån men det är ju nån jag känner så en stor KRAM tillbaka från mig Agneta

2008-12-21 @ 22:18:26
Postat av: Maria

Ojoj, glömde jag lämna mitt namn sist??

Det var jag, Maria.

Hoppas du inte klurat ihjäl dig på vem som skrivit. :-)

Kram

2009-02-20 @ 14:07:31
Postat av: Agneta

Hej hopp =)) Nä då jag kom ganska snabbt på vem det kunde vara så du kan va lugn =)Kraaam

2009-03-30 @ 22:29:08
URL: http://stinsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0