Bugg, foxtrot och en liten,liten känsla av salsa...

Meeeen va himla kul!!! Längtar redan till nästa gång! Rekomenderar starkt att ni provar detta =)). Vi var en brokig skara på Folkets hem och det är just det som är roligt, dansa med olika människor med olika stilar, då lär man sig mycket. En mycket skicklig danslärare som var både rolig och skicklig. Nu är det bara 14 tim kvar av kursen.
 I vissa steg kändes det som om man hade två högerfötter men det blir säkert en vänster och en höger om ett tag med lite stegträning även hemma hahaha.
Nu återstår bara att se och känna hur benen osv känns i morgon, tror nog att 4 timmars trampande ger sig till känna på ett eller annat sätt.
Nu skulle jag vilja ha haft en öppen spis att elda i för det är ju sååå mysigt och så skulle det finnas nån att mysa tillsammans med också men jag får ta mina raggsockor och tjocktröja och krypa upp i soffan och mysa med mina kuddar i stället =))och en stor kopp te.
Jag borde nog ladda lite för arbetet i morgon också så att vi får in det till webben innan kvällen. Nu har jag en katt som hemskt gärna vill sitta på datorn så det blir lite svårt att skriva men jag har nog skrivit klart för i kväll också känns det som.
Vi syns i morgon.
 Kramar till alla =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0